Dla uczczenia siedemdziesiątej rocznicy premiery modelu DS podczas Salonu Samochodowego w Paryżu w 1955 r., DS Automobiles zostaje partnerem Retromobile 2025.
Oficjalny plakat Retromobile 2025 przedstawia DS Balloon, narzędzie promocyjne symbolizujące niezwykły komfort.
49. wystawa Retromobile odbędzie się w dniach 5–9 lutego 2025 r. w Paris Expo, Porte de Versailles
Marka DS Automobiles założona w 2014 roku czerpie inspirację z dziedzictwa pozostawionego przez legendarne modele DS i SM.

Model DS, arcydzieło innowacji i francuskiej sztuki podróżowania, obchodzi w 2025 roku swoje siedemdziesiąte urodziny. Kultowy model został zaprezentowany po raz pierwszy w 1955 roku podczas Salonu Samochodowego w Paryżu i natychmiast skradł serca publiczności i klientów, o czym świadczą tysiące formularzy zamówień podpisanych podczas targów.

Zaprojektowany, by odzwierciedlać awangardę francuskiego przemysłu poprzez swoją unikalną architekturę techniczną, elegancki wygląd, przyjemność z jazdy, komfort i bezpieczeństwo, DS szybko zyskał status legendy, stając się symbolem sztuki wykraczającej poza świat motoryzacji.

Oficjalny plakat Retromobile 2025 przedstawia DS Balloon zaprojektowany przez Claude’a Puecha dyrektora ds. reklamy, jednego z głównych autorów wprowadzenia modelu DS na rynek. Wyprodukowana w 1959 roku kampania w oryginalny i wyrazisty sposób podkreśla wysokiej klasy komfort we wnętrzu modelu DS, komfort, który zapisany jest w genach marki.

Plakat przedstawia model DS 19 w pomarańczowym kolorze „Tortoiseshell blonde”, który zamiast na kołach osadzony jest na czterech dużych balonach reprezentujących hydropneumatyczne zawieszenie, z których każdy wydaje się unosić na wodzie. Zdjęcia podnoszące model DS do rangi awangardowego dzieła sztuki podróżowały po całym świecie i przyczyniły się do zwiększania znaczenia DS na przestrzeni dekad.

Retromobile 2025 będzie jednym z najważniejszych punktów obchodów siedemdziesiątej rocznicy istnienia marki DS, których program zostanie wkrótce ogłoszony.